07 november 2009

Imponerad!

Jag är glatt överraskad över städningen i mitt hus, som en städfirma gjort. Jag har lite bacillskärck och gillar verkligen inte andras skit. Har svårt med det och jag var helt beredd på att ringa upp städföretaget att komma tillbaka för att göra omstäd.

Men det var jätte bra gjort. Det kändes rent, fräscht och snyggt. Jag torkade av diskbänk med klorin och toaletten, men annars behövde jag inte göra mer. Så jag är IMPAD.

Sen en annan sak som gjorde mig jätte glad och imponerad var att mäklarfirman som sålt huset hade ställt två vinglas och en vinflaska som en välkomst present. Jag är IMPAD.

I dag vaknade jag kl 05,15 för två anledningar. Jag åt jätte dåligt i går och vaknade hungrig, då är det svårt att somna om. Den andra anledningen är också att i dag kommer mamma och pappa till oss och hjälper till med flytten. Mamma ska plocka ur kökskarongern och ställa i köksskåpen. Jag ska måla äldstas rum. Pappa och nuvarnade sambon ska köra kartonger. Förväntansfull som ett litet barn.

Ha en bra helg!!

2 kommentarer:

  1. Suzan: Jag säger som flygis ;-). Du har helt rätt. Det var en riktigt skön känsla. Rent fräsht och en flaska vin :-)

    SvaraRadera