15 november 2009

Flyttlasset!

Nu har flyttlasset gått och från och med i morgon, Måndag, så börjar mina nya varannan-vecka-mamma rutiner.

I går flyttade vi alla möbler. Mina till mitt hus och Sambons till sambons nya lägenhet.
Shit vad mycket shit man har. Vi har rensat rätt rejält innan vi hade visning på vårt hus, men ack, så mycket det finns kvar.

Jag och äldsta sov tillsammans för första gången i mitt hus i natt. Det var mysigt, men inte jätte mysigt. Sonen fick göra som alltid, titta på en film och käka godis. Men jag bara tömde kartong efter kartong så nu har jag nog bara 30 kvar.

I dag, JOBB!! Suck, när man som helst vill vara i huset och bara fortsätta att röja och plocka och tömma, men men jag blir nog klar med det också så småning om.

3 kommentarer:

  1. Ååh vad jag känner igen mig...
    Men jag tänker inte berätta hur länge det dröjde för mig att tömma mina lådor. Fast det har nog mer med mig å göra än vår "gemensamma" situation.
    Kämpa på, det här blir helt säkert skitbra!

    SvaraRadera
  2. Här töms det lådor av bara den, men när jag åker tillbaka till huset fylls de jävlarna på igen. Men jag kämpar på, till slut ska de väl bli tomma i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Vad du verkar stark i din separation! Hoppas du får upp dina kartonger snart!

    SvaraRadera